Monday 27 May 2013

LEPAK DI KK...

--------=== KK...MEMANG BEST.....TERBAIK...
26.mei.2013 pengalaman yang sangat indah di kk..bila saya dan rakan-rakan bersiar-siar di kawasan kota kinabalu terdapat pelbagai tempat menarik untuk di kunjungi terutamanya di kawasan pasar kota kinabalu  yang di kenali sebagai pasar pelipin yang mempunyai pelbagai jenis barangan dari cenderahati,barang-barang kraftangan dan pelbagai jenis juadah yang boleh di nikmati di sini.berkunjug la beramai-ramai ke sini pasti anda menemui pelbagai pengalaman yang menarik.
Kredit gambar untuk: http://skyangels-travel.com/page.php?10

















Gambar ketika berada di pasar malam kota kinabalu.keadaan di sini terlalu sesak di sebabkan ramai pengunjung dari dalam dan luar negara berkunjung kesini teutamanya di musim cuti sekolah ini.



           kelihatan pelbagai jenis barangan yang di jual di pasar malam...pasar malam ini beroperasi dari jam 2.00 petang sehinggalah jam 10.00 malam setiap hari.


selain daripada itu sayur-sayuran juga di jual di sini.sayur-sayuran yang di jual di sini sangat murah berbanding di tempat lain.ianya juga segar kerana baru di ambil dari ladang dan terus di hantar ke pasar ini untuk terus di jual kepada pelanggan yang berkunjung ke pasar malam ini...



Terdapat juga pelbagai juadah makan terutamanaya juadah kuih muih yang pelbagai jenis rupa rasa dan harga yang berpatutan.jadi apa lagi mari ramai-ramai kita pergi ke kota kinabalu untuk merasaai pengalaman yang unik ini..

No comments:

Post a Comment